4 zalety strony biznesowej na Facebooku

1. Zwiększenie ekspozycji dla Twojego biznesu

Facebook to 1.19 miliard użytkowników.

Czy trzeba mówić więcej? Jeśli firma nie może znaleźć nowych klientów na Facebooku, to robisz coś źle.

2. Zbierz więcej potencjalnych klientów

A co jeśli fani na Facebooku nie przekładają się ilość klientów? Zbierz większą ilość klientów dzięki konkursom i giveawayom. W zamian za nagrody oczekuj w zamian subskrybowanie Twoje newslettera i w mgnieniu oka zyskasz kolejny kanał dystrybucji dla najnowszych promocji i informacji firmowych.

Konsekwentnie twórz wiadomość do użytkowników pozyskanych z Facebooka. Raz lub dwa razy w tygodniu wysyłaj maila z pomocnymi informacjami, które również poprowadzą użytkowników na Twoją stronę – gdzie mogą stać się klientami.

3. Dotrzyj do odpowiedniej grupy docelowej

Tylko dlatego, że istnieje 1,19 miliarda użytkowników na Facebooku, to nie znaczy, wszyscy chcą lubić Twoją stronę.

Tylko niewielki procent z nich rzeczywiście może stać się Twoim klientem.

Dlatego tutaj z pomocą przychodzi kierowanie reklam na Facebooku. 

Jeśli prowadzisz lokalny biznes, kieruj reklamy do docelowych klientów w promieniu 10-15 kilometrów od Twojej lokalizacji.

4. Popraw SEO

Nie tylko Twoja strona www, może pojawiać się wysoko w wynikach wyszukiwania. Być może wypozycjonowanie Twojego fanpage na Facebooku okaże się dużo łatwiejsze.

Dodatkowym atutem staną się linki z Facebooka prowadzące na Twoją stronę. Co prawda nie oddadzą one żadnej mocy, ale Google patrzy na dywersyfikacje linków i doceni to, że Twój aktywny profil na Facebooku linkuje do Twojej strony co z pewnością jej nie zaszkodzi. Wręcz przeciwnie.

 

2 thoughts on “4 zalety strony biznesowej na Facebooku

Możliwość komentowania jest wyłączona.